De eerste gebroken hart verzekering van Nederland | Holder
De eerste gebroken hart verzekering van Nederland
Lisanne Steenis

De eerste gebroken hart verzekering van Nederland

  • Lisanne Steenis
  • 13 Feb 2014

Iedereen heeft het wel eens meegemaakt, een gebroken hart. Je voelt je ellendig, je eetlust is met de noorderzon vertrokken nu jouw relatie voorbij is en dat met Valentijnsdag voor de deur. Zelf speelt met een leuke ludieke actie in op de actualiteit met een Gebroken Hart verzekering.

Iedereen met liefdesverdriet kon rond Valentijnsdag beroep doen op een team met gebroken-hart-deskundigen. Zij keken hoe elke schade het beste vergoed kan worden en zochten hier een passende schadevergoeding bij. Van een doos tissues tot een Netflix-abonnement of gelukspoppetje, elk gebroken hart werd geholpen. Veel klanten en fans reageerden enthousiast op de marketingactie en er werd frequent gedeeld op de social media kanalen Facebook en Twitter. Binnen een dag waren er al 1.000 gebroken hart aanvragen binnen. Ook in de media kreeg de Gebroken Hart verzekering veel aandacht. Zo werd er een item in SBS Shownieuws aan besteed.

Binnen 2 dagen online
Zelf kwam met het idee voor deze ludieke actie om alle gebroken harten in Nederland een hart onder de riem te steken. Een leuk idee dat een snelle realisatie vereiste door de tijdsdruk van Valentijnsdag. In een recordtijd van twee dagen ontwikkelde Holder in nauwe samenwerking met Zelf een compleet nieuwe website voor de Gebroken Hart Verzekering. Op basis van het design van Zelf.nl is de Gebroken Hart verzekering middels Ruby On Rails compleet doorontwikkeld. De vele honderden aanvragen werden door het flexibele Betty Blocks ontwikkelingplatform eenvoudig verwerkt zodat Zelf met plezier alle aanvragen persoonlijk kon behandelen.

Ontvang maandelijks interessante artikelen in je mailbox.

Lisanne Steenis

Lisanne Steenis

Online Marketing Manager

Download de whitepaper "To RAD or not to RAD"

Nieuwsgierig naar ons geheim achter applicatie-ontwikkeling? Download het whitepaper "To RAD or not to RAD" en kom erachter hoe het zo kan zijn dat wij 4x sneller ontwikkelen dan je gewend bent.

Download de whitepaper
back

Laat je gegevens achter.


Deze website maakt gebruik van cookies voor het verbeteren van jouw gebruikerservaring. Akkoord